Zásady stravování po půstu a během života.

Převzato z Facebooku: Jiří Hřebíček Půstování

Řekněme, že chceme věnovat Zdravé stravě omezený čas a přiměřenou vůli. Chcete-li prožit život ve zdraví, pak zkuste dodržovat následujících 6 zásad:

1. Pijte vodu, alespoň 1,5 l čisté vody denně. Má – li organismus málo vody, pak ji zadržuje v těle a s ní i jedovaté látky – zplodiny metabolismu buněk.
2. Nejezte po 19 hodině. Jídlo po 19 hodině zatěžuje trávicí systém, mozek a endokrinní systém a tělo je zatěžováno, chybí kvalitní trávení a kvalitní spánek.
3. Podstatné pro zdraví jsou kalorie, ať už to přijmeme nebo ne. Informace z vědeckých i alternativních kruhů hovoří jasně a jednoznačně (já jsem o tom nepochybně přesvědčen) : čím méně kalorií, tím lepší zdraví a delší život.
Proto jezte nekalorická jídla. Minimálně 50% jídla by měla tvořit ovoce a zelenina.
4. Jezte co nejméně pšenici a kukuřici. Jsou v nich exorfiny – plíživé drogy. Pravidelná konzumace pšenice a kukuřice vytváří drogovou závislost na jídle. Bílkoviny v pšenici tvoří z 80% lepek. Lepek je nejen příčinou celiakie, ale postupné důkazy míří k příčině schizofrenie, autismu a opatrně i k Alzheimerově chorobě, demenci a dalším mozkovým poruchám ! Nepochybně mají exorfiny ničivý – drogový vliv na mozek. Čím více člověk jí pšenice, tím větší závislost na jídle má. Exorfiny jsou i v dalších potravinách, ale pšenice je nejdůležitější.
Nejíst pšenici a kukuřici je velký problém, protože tyto suroviny jsou v 80% vyráběných potravin, včetně většiny masných výrobků.
5. Jezte pravidelně a malých dávkách. Moderní kuchyně (malé dávky jídla) je zdravá. Vychutnejte si každé jídlo a soustřeďte se na ně. Opusťte hltaní, „parkujte“ pravidelně příbor.
Jídlo je součástí života, je to rituál, polovina života se točí kolem jídla.
Je málo lidí, kteří se chtějí příjemného rituálu stravování vzdát. Je však zřejmé, že existuje přímý vztah mezi nemocí a jídlem. Proto ti, kteří chtějí být zdraví, musí něco obětovat. V 6 zásadách je koncentrát z mých zkušeností – toho, co bychom měli obětovat.
Ti z vás, kteří budou pravidelně držet jednodenní až dvoudenní půst týdně, si mohou dopřát i porušení pravidel zdravé stravy v rozumném, společenském rozsahu…
Ale vše záleží na každém z nás.

životnístyl

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *